Wyrazista, o wielu obliczach, łącząca różne role. Dbanie o urodę jest dla niej źródłem radości, lubi swobodną zabawę kolorem a inspiracje czerpie z wielkomiejskiego stylu. Szuka kosmetyków bezpiecznych, wysokiej jakości i skutecznych. Właśnie taka, zdaniem twórców marki, jest kobieta JOKO. Na polskim rynku marka zadebiutowała w roku 1995. Początkowo oferta obejmowała przede wszystkim kosmetyki prasowane – cienie, pudry i róże. Z biegiem czasu uzupełniana była o kolejne produkty: pomadki, błyszczyki i tusze do rzęs. Obecnie JOKO oferuje ponad 200 produktów we wszystkich kategoriach makijażowych. Kolekcje stałe wykorzystują ponadczasowe, zawsze modne kolory. Limitowane kolekcje sezonowe są natomiast odpowiedzią na bieżące światowe  trendy. Marka współpracuje z profesjonalistami z Włoch i Francji, a przy produkcji wykorzystuje aktywne składniki i unikalną technologię mikronizacji. Dzięki temu JOKO cieszy się uznaniem klientek i stale umacnia swoją pozycję na rynkach krajowym i zagranicznych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel